Thursday, November 25, 2010

setelah sekian lame x edit bl0g nie,da mcm2 bnde y tjadi lam id0p aku.. setel y 1, dtg lg y 1. non-st0p! diantara nye tmasuk la ;

  • Exam coming s00n! 
  • finance pr0bs!
  • hala tuju lps abes nie? balik miri 0r stay here??
  • nk handle farewell party lg? penat laaaa..
  • nk bpisah lg ngan teman2 y sewel tuuu! xm0 nanges2 taw?? huhu
  • and many m0re la.. 




tentang TAPI selepas ape y blaku.

tp walau ape pn aku kne tabah n teruskan id0p. even bnyak halangan y x benti2 dtg nk nyusahkan aku tp jgn risau aku akan nangis kejap je.. mne b0le x nangis,aku kan pempoan.. huhu
tp aku penat la ngn sume nie,mcm nk give up je?? hrmm..
tp aku x ley nk mgalah,ape pn kne teruskan jugak. da alang2 myeluk pekasan biarlah smpai ke pangkal lengan!
tp aku perlu kan org sokong aku..
tp sape??
tp nk ke org 2 teman aku??
NTAHLAH!






pada 21hb october 20 tahun lepas,aku telah dilahirkan.. 
so,pd tahun 2010 nie aku tlh pn mnymbut hari jadi y ke-20.. waaaa!!
da tua ke? i don't think so!
my ages is just nice 0k!




nie celebration besday ngan geng cend0l aku.
tengs t0 u all!
even teruk aku kne mlm tuh,
tp xpe,aku halalkan jew la semperna hari KEBESARAN aku!
c(;






y nie la celebration ngan dak uma aku.
agak terkejut la jugak sbb d0runk celeb lambat ckit.
and aku pn x aspect d0runk celeb..
huhuhu..
btw,tengs so much ok!
l0vin it!! <3 <3 <3






No comments:

Post a Comment