Saturday, November 27, 2010

~apa saya rasa~

                                         1. yang saya inginkn adalah:
                                                                 dia. 


2. Saya sedang mendengar :
  tayl0r swift.di laptop!


3. Mungkin saya patut :
menjerit! Tertekan kot?


4. Saya suka :
gelak! 


5. Sahabat-sahabat baik saya :
awesome!


6. Saya tak faham :
kenape ade yang hipokrit.wtf!


7. Saya rindu pd :
kwn2 lama


8. Ramai yang berkata :
ko ni mmg la..hahaha!


9. Makna nama saya :
 no komen?!


10. Cinta itu adalah :
Gilak!


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Berlagak tenang je


12. Saya akan cuba :
menggembirakan hati semua orang



13. Telefon bimbit saya :
Bru je tuka! ;))


14. Bila saya terjaga dari tidur :
amek hp,tengok jam n baring je. 



15. Saya paling meluat apabila :
org masam muke!
+
Hipokrit sgt!


16. Pesta/Parti adalah :
kesukaan ku!


17. Haiwan paling comel yang pernah saya temui ialah :
panda! nak3!!


18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
sekarang. hehe


19. Hari ini :
bosan dan letih!


20. Saya betul-betul inginkan :
kereta. haha



21. Pusat membeli-belah
shopping complex la!


22. Makanan Barat atau Jepun :
both!


23. Bilik yang terang atau gelap :
depends


24. Makanan segera adalah :
sedapppp


25. Ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang :
“xpela,biarkn sahaje”





hurm,, tengs 4 ur time ya!

No comments:

Post a Comment