Saturday, April 30, 2011

contengan pada 30 April 2011

hye peeps! how u d0in? i pulak sehat sahaja.. hrmm, da lame xconteng kt bl0g ney sejak kje mmg xde mse lngsung nk wat hal gni.. skrg da 3 bln aku kje n da comfirm pun da kt company tuh.. mmber2 len asek tnye xnk carik kje len ke?? Aku pun rse mcm xnak cr kje len tp kdg2 rse nk cr kje len gak.. kdg2 rse sy0k wt kje tuh tp kdg2 rse busan gak.. nape?? ntahla,aku pun x brape nk phm.. tp xpela, wat smentara niy,kje je ctu smpai nti da stabil bru g carik tmpt kje len pulak.. kan? yela,, nti xde saving dpt kje tmpt len plak da terkial - kial nk cr tmpat tgl + transport lg.. skrg sume nk $$$! so for conclusion : biar lambat asal selamat kemudian hari ~

hrm, busan nye.. org len bila mlm minggu kuar, g mna2 released tension.. lg2 klu mlm ujung bulan gni, tp aku dok kt uma menatap muka anjing * spesis chiwawa .. ngan org sekeliling y meluatkan.. balik2 jea mbebel, bernanah tinge aku! Eee,,mmg tekanan la.. hrmm,bia la lumrah kehidupan kata kan.. berbalik kpd hal mlm minggu td,aku da plan nk tmpt ni tmpt tuh tp sume jd xbt0l sbb xde sape nk bwk.. hrmm,, org tua-tua ckp x el0k asek mengeluh tp kdg2 beban y kita tnggung rse ringan ckit selepas mengeluh. i think it's better rather that keep on memendam rsa all the time.

home swit home on june! yeay! tp sume x buat lg.. tket xbeli lg, cuti pun x apply lg tp beria nk balik.. mcm mana itu?? hehe.. relax la,, i kan ske wat kje last minit.. haha .. hrm,, busan nye.. nk wtpe niy.. nk updated blog niy pun aku xreti sgt.. belek2 blok org len lawa2 jea *jeles la i.. huhu.. xpela, syukur la ngn apa y ada kan.. ok la geng gotta go now,x larat da tekanan perasaan.. Aargghhh..

No comments:

Post a Comment